Tema: Re: Luzineja nagai
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-06 09:56:17
gal kada nors užuagsi ir suprasi:)
taigi sakau, tingiu ginčytis dėl asmeninių nuomonių. Dėl manęs daryk kaip
nori. Aš džiaugiuosi, kad Lietuvoje viešos pirtys tokios, kokios yra. Bent
čia atvažiavus su šeima galima ramiai atsipalaiduoti, be tikimybės
apsivemti, kai tau priešais nosį išsiverčia riebi išskėsta šikynė.
Lietuviškose pirtyse žmonės mielai bendrauja, vokietijoje taip nėra. Vieni
susigūžę savo kampeliuose, kiti (ekshibicionistai) išsidrėbę, kad kuo
daugiau visko matytųsi - tai jų "asmeninės laisvės" išraiška:) Manau,
lietuviai prarastų labai daug wellneso srity, jeigu padarytų visas pirtis
plikašikniams. Antra vertus, gal ir galėtų būti pirčių su tokia galimybe,
bet nemanau, kad jos ilgai gyvuotų.