Tema: Re: Luzineja nagai
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-08 19:05:38
nu prie ko čia nesijauti saugi? ar tu įsivaizduoji kiek reikia drąsos ir
valios ateiti į tokią vietą KITAIP? Jei tai būtų susiję su nesaugumu, aš ten
tiesiog neičiau arba būčiau kaip visi.
Pirties bizniui nuogumas yra kryžius, tai aiškiai matyti, kiek žmonių
pirtyse yra Lietuvoje ir kiek vokietijoje.
Moterys pirtyje gali pasigauti netgi tik lytiniu būdu gaunamus mikrobus, tad
reikia būt ant galvos nukritus, kad būt tokioj evietoje be apsaugos