Tema: Re: Luzineja nagai
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-08 13:31:13
mano močiutė iš Trakų rajono.
Aš ir sakau, kad nebuvo "maudymosi kartu". Paskutinius kelis šimtmečius
bažnyčia buvo gana stipri lietuvoje, kaži ar ji tai toleruotų.
Antra vertus, lietuviškoje tatosakoje gana daug erotinių motyvų (tiesą
sakant, laaaabai daug:), tai leidžia daryti prielaidą, kad nuogybė nebuvo
vieša ir todėl jaudino chiebrytės vaizduotę.
Bet absoliučios tiesos čia turbūt nėra, kiekvienam savo. Aš manau, kad tai,
kas vieša ir prieinama visiems, nėra įdomu ir nėra vertinga; ir nėra
branginama ar puosėlėjama. Gal todėl vokietės ir tokios apsileidusios. Nes
juk visa tai "natūralu":)) Ypač tos, kurios jau turi vyrą.