Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: Laimis
Data: 2011-12-19 12:24:14
Domas Mituzas rašė:

> tai turėtų problemas kelt ties tūkstančiais operacijų per sekundę.

> katroj čia OS taip?

Gal labai užimtoj, stringančioj. Mano laptop'o DPC latency, jei tikėti:
http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml

stipriau utilizuojant cpu, gūsiais viršija 2ms. Desktop'as net ir
neapkrautas stabiliai ir dažnai banguoja iki ~4 ms (matyt yra hw
peštynių). Elementariausias SELECT'as (SELECT id FROM t WHERE id = 1),
jei tikėti Benchmark::Timer per dešimties metrų 100 Mbit'inę visiškai
neapkrautą kabeliuką suvaikšto maždaug per ~0,5 ms.
Na, iš tikrųjų tai gal ir padauginau.