Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: Laimis
Data: 2011-12-09 20:47:46
Domas Mituzas rašė:

> A velnias žino, jeigu MyISAM variantas daro LOCK TABLE, tai analogiškas
> variantas bus toks pat blogas - nes laiko lock'ą interaktyviai (nebent
> SP tai daro, tada truputuką geriau ir InnoDB turi galimybę greičiau veikt).
>
> Esmė ta, kad nei InnoDB nei MyISAM atveju konkurentiškumo tame nėra, tad
> čia optimizuojama neitin teisingoje vietoje.

Bet juk neabejotinai teisingiau, nei aklai upgrade'inti hw ir turint
omenyje perspektyvą t.y. konkurencingumo įvedimą (vien jau tuo aspektu,
kad ta eilė turbūt dar realiu laiku ir pildoma, nebekalbant jau apie
kitus, jau aptartus, būdus)?
Pasak Oracle'o proklamacijų, InnoDB turi galimybę veikti iki 35x
greičiau skaitant/rašant ir iki 5x greičiau tik skaitant... :-)
Ar gali suabejoti šituo teiginiu? :-)
(klausimas retorinis)