Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: Laimis
Data: 2011-12-13 17:16:15
NicMC rašė:

> Taip, aš suprantu, kad teoriškai, kai 50 klientų, kas 10-15 sekundžių
> paprašo to vieno įrašo, tas neturėtų stabdyti. Faktiškai, kai lentoj yra
> mažiau 100k įrašų kiekvienas klientas atlieka po 400 operacijų per
> valandą. Kai įrašų 150k - jau tik 350. Nieko kito nekeičiant. Vadinasi
> įtakoja tas delsimas, kol sulauks savo lock'o.

:-)
Skaičiuok ir planuok iš naujo. 400 * 50 = 20 kOp/h, t.y. 5,5 op/s.
Kokiam reikia būti lėtam serveriui (o jų 8, aštuoni (!)), kuris
nesugebėtų per sekundę įvykdyti 5 select'ų ir 5 delete operacijų. Per
sekundę (!)
Tai yra juokas, visiškos katino ašaros, turbūt net jei 150k lenta būtų
neindeksuota. Pats paskirstymas (rakinimas, select, delete) trunka daug
daug kartų greičiau, todėl procesą stabdo kiti veiksniai. Konkrečiu
atveju turbūt tai, kad užrakinus lentelę paketai vaikšto per tinklą
atgal pas klientą ir visas procesas sustoja, kol klientas teikiasi
apsispręsti. Net jei klientas savo pusėje uždelstų kokias 5 ms, tai jau
yra labai daug suminiam proceso stabdymui.