Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: Laimis
Data: 2011-12-11 14:48:12
2x50 rašė:

> Ziuriu, kad mes kalbam apie skirtingus dalykus.
> Tai, ka as bandau pasakyt yra, kad
> "InnoDB. Isolation level Serializable. Ir papasakosi čia, kaip pasikeitė
> sparta."
> be papildomu pakeitimu yra nepakankamas tam, kad is esmes pagerinti
> greitaveika.

Žiūriu man jau reikia kartotis... :-)
SERIALIZABLE neskirtas greitaveikai. NESKIRTAS. Jis skirtas uždavinio
logikai, pereinant nuo lentelių rakinimo į transakcinę paradigmą.
O greitaveika neabejotinai skirsis (todėl ir reikia apie tai papasakoti;
taip, man šviečia, kad ji turėtų pagreitėti vien tik dėl
MyISAM->InnoDB). Va, Domas patestavo ir rezultatai priešingi (jei tik
ten MyISAM nesukeistas vietomis su InnoDB ;-)), nors matau keletą
klaidų: neatitikimas scenarijuose pamiršus ORDER BY ir InnoDB variklis
senokas (dar ir feisbukinis, nutiuninguotas nuo tokių banalių reikmių
;-), ne iš MySQL 5.5.
Gal iki vakaro (reikia atsišviežinti Perl'o žinias...) kaip nors
sukrapštysiu naive (o gal ne tokį jau ir naive) testą: įvairūs
scenarijai, daugmaž minėto dydžio DB.