Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: Laimis
Data: 2011-12-13 15:11:52
NicMC rašė:

> Link tos pusės. Bet, kaip rašiau - problema yra ne apdorojime. Sulig tuo

Pats pagalvok, pasvarstyk: 1 TPS (viena (!)transakcija per sekundę (!)
serveriui (!)...) * 8 serveriai * 3600 s * 8 h = ~230 000 transakcijų
(paskirtų užduočių) per dieną.
Kažkas čia IŠ ESMĖS nesueina: arba tavo supratime, kas yra apdorojimas,
arba tavo serveriuose, nes tiek įrašųm gal net greičiau nei per
*valandą* sugebėtų išskirstyti net jau ir koks PIII 750 MHz pisiukas,
JEI jam tikrai nebūtų įdomu, ką veikia klientas paskyrus jam užduotį...:
http://www.tpc.org/tpcc/default.asp

Proliant ML530-X1000 (1Ghz Pentium III Xeon, ~2,3 GB RAM), MSSQL2000,
OLTP (jau ne primityvi ID rezervacija, o daugmaž realios apskaitos
emuliacija; krapštymasis po db su keliasdešimties milijonų eilučių
lentelėmis) testas, RTE with 7500 (!) users: ~9300 TPM (transactions per
minute):
http://www.tpc.org/results/FDR/TPCC/compaq.ml530.1P.fdr.pdf