Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: NicMC
Data: 2011-12-13 17:01:40
On 2011.12.13 15:11, Laimis wrote:
> Pats pagalvok, pasvarstyk: 1 TPS (viena (!)transakcija per sekundę (!)
> serveriui (!)...) * 8 serveriai * 3600 s * 8 h = ~230 000 transakcijų
> (paskirtų užduočių) per dieną.
> Kažkas čia IŠ ESMĖS nesueina: arba tavo supratime, kas yra apdorojimas,
> arba tavo serveriuose, nes tiek įrašųm gal net greičiau nei per
> *valandą* sugebėtų išskirstyti net jau ir koks PIII 750 MHz pisiukas,
> JEI jam tikrai nebūtų įdomu, ką veikia klientas paskyrus jam užduotį...:
> http://www.tpc.org/tpcc/default.asp
>

> Proliant ML530-X1000 (1Ghz Pentium III Xeon, ~2,3 GB RAM), MSSQL2000,
> [...]

Taip, aš suprantu, kad teoriškai, kai 50 klientų, kas 10-15 sekundžių
paprašo to vieno įrašo, tas neturėtų stabdyti. Faktiškai, kai lentoj yra
mažiau 100k įrašų kiekvienas klientas atlieka po 400 operacijų per
valandą. Kai įrašų 150k - jau tik 350. Nieko kito nekeičiant. Vadinasi
įtakoja tas delsimas, kol sulauks savo lock'o.