Tema: Re: Need nuomonės iš šono - DB
Autorius: Domas Mituzas
Data: 2011-12-09 19:59:11
> Lyginami ne visiškai tie būdai. Aš lyg ir nepriešpastačiau FOR UPDATE
> Audrys pasiūlytam variantui, kaip ir neteigiau, kad mano pasiūlytas
> būdas yra kuo nors pranašesnis, nors veikimo principas iš esmės
> analogiškas: pirma konkuruojančiai išsidalinami id, o toliau jau dirbama
> lygiagrečiai.

Aš čia nelabai ir suprantu, ko norima - ar greito id išdalinimo, ar
pilnos veiklos serializacijos (kad serializuojamas ir galas būtų).

> Ir nors galima
> įžvelgti taisyklę, kad „anksčiau pradėjai, anksčiau ir baigsi“, tačiau
> tai juk nėra garantuojama?

Oj, tai jeigu užbaigimą reik serializuot ir noris paraleliškumo, tai
standartinis metodas yra rūšiuot 'komitus' pagal bilietėlio numerį, ką
deja su RDBMS sunkoka daryt, nes RDBMS locko suteikimo tvarkos
negarantuoja, o šalutiniais efektais remtis biškį nepatogu.

Domas