Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-23 10:41:52
Eik tu  sau. Nu negali buti. Papasakok dar ka nors.

"Darius Laurinavicius"  wrote in message

Ai, tipo dar viena mona pasakysiu. Daro blatni spec. tarnybose kokia
"makle". Klauso telef. pokalbiu. Kalbasi tarpusavy (tarp miestu itariu)
"saugiu rysiu". Specialiai vaziuja i kita misto gala pakalbeti. O kiti,
klauso ju to "saugaus rysio". Aisku - nelegaliai. O tie spec. net pasiskusti
negali. Kaip surasysi popieriuje? Pyktis yra, bet...

Kuo giliau galva kyst - tuo daugiau pamatai.

Aciu.