Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-21 16:44:40
Darius Laurinavicius rašė:

> Siaip, pradziai butu klausimai: kaip Jums (ir kitiems cia esantiems)
> patinka "svogeriu krasto" ivaizdis suteiktas Lietuvai, kaip patinka tame
> tarpe ir programuotoju lindimas prie ivairios informacijos (telefoniniu
> pokalbiu pasiklausymo, policijos duomenu, ir t.t.)?
>
> Sakau, gal neverta man cia stengtis? Juk, kaip jauciu, ne del saves as.

Būtent čia stengtis turint aliuzijų į kažkokias negeroves tokiose
jautriose/svarbiose srityse, kurias išvardinai, tai tikrai nėra labai
protinga. Su įtarimais/faktais tamstai jau reikia kur kas aukščiau
(prokuratūra, STT; pagal aplinkybes) ir/ar viešiau, o ne čia.
O kad taip išplaukusiai pradėjai, tai panašiai šykščiai atrodo
perspektyvos, kad čia konkrečiai išvardinsi/paviešinsi faktus, įvardinsi
asmenis...