Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Darius Laurinavicius
Data: 2010-12-21 16:57:52
Pritariu, labai protinga nera. Tipeliai, kurie tuo ilgesni laika uzsiima ir
nera protingi. Ir protingu zodziu ir nesupranta. Bukai galva siena dauzo
tokiu pat, tik besinaudojanciu pareigomis padedami. Nutariau nelabai
protingai ir daryti.

Matot, policijai pareiskima rasiau. Ir ka? Idomu buvo stebeti kaip "gesino"
pareiskima. Zaisti aukledamas teisesauga - nesiruosiu. Neidomu man tai, nors
galimybiu, prisitaikius yra.

Kaltinti - nenoreciau. Kas nores - patys pasitikrins ar istorija teisinga.
Ispudis bus didesnis nei mano pasakas skaityti.

Faktai, asmenys - kodel gi ne?

Aciu.