Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Darius Laurinavicius
Data: 2010-12-21 18:56:03
Kas del korumpuotos Valstybes.

Savotiska "korupcijos" pavyzdi.

Mazdag 2008 metu vidury teko girdeti apie 10-12 programeriu firma Lietuvoje.
I darba "patenkama" "per lova". Savininkas ar direktorius (beje pats ir
dirba) pats ir "priimineja". Kiek zinau, orientacija jo hetero. Tai
suprantu, jei priima mergina, tarkim, nevedusia. O jei tarkim vaikina (kuriu
kaip man aiskino duotu momentu absoliuti dauguma - visi) - tai "pasiraso"
darbuotojo mergina arba zmona. Kazkaip man issprudo klausimas - "o kaip
chebra darbe ar svencia bendras sventes?". Man atsake, "svecia lyg ir
normaliai".

Aciu.