Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Darius Laurinavicius
Data: 2010-12-21 19:03:48
Paskutiniu metu noreciau. Axx liktu toli - toli. Esme ne tame, kad "as
talentingesnis" ar geresnius padaryciau. Esme tame, kad tuos serialus net ne
pagal scenariju daro. Siaip "is lempos" kalba kazka ir laika tempia.

Cia scenarijus geresnis. Cia scenaristas kiekvienas - kur jam naudinga, ten
ir suka.

Aciu.