Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Darius Laurinavicius
Data: 2010-12-22 18:19:28
Gal pamenat, budavo kazkokios pramogines laidos, kaip esa filmuoja slapta
kamera. Berods ir LT kuri tai TV rengdavo savo tokio tipo laida. Tai va. Gal
8 metai atgal, teko man tada buti televizininku pokalbio liudininku. Negaliu
tvirtinti, kad jie ta laida kure, bet... Nugirdau juos tarpusavy kalbant
apie tokia laida zodzius "o kas pas juos kaimynai?". Tai kaip cia ivertinti
toki klausima? Jei laida kuria kazkuriame bute, diena, nekelia triuksmo. Kam
cia informacija apie kaimynus? Tuo metu "pakarpiau pakarpiau ausimis".

Tai va. Nesenai ir prisiminiau ta pokalbi.

Aciu.