Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-22 15:31:35
    Tai daug ko cia vyksta, prisimenu kokiu 16-17 metu su dar vienu panasaus amziaus visiskai girti kaip tapkes (po kokiu 3-4 vodkes buteliu) su vienu bichu musemes salia visai policijos nuovados, o policininkai tik juokiesi is musu ir nieko nedare, na bet buvome stipriai nusigere su tuo bichu... ir ciut koja pakelt sugebejome, nors pas ji buvo 5 metai kickbox, pas mane 4 metai karate...

    Kai kazkam pasakiau is viso teisine nihiliacija pavadino, bet toks ivykis yra buves, tiesa ne vilniuj ir ne kaune, o siek tiek mazesniam miestelyje.