Tema: Re: Kur dedami skundai del neetiskos veiklos?
Autorius: Darius Laurinavicius
Data: 2010-12-21 18:07:02
Kazkur Internet'e 2004 - 2006 metais gulejo, kiek pamenu, komentaras. Tema:
"Lietuvoje nera gera gyventi gaunant 7 000 lt i rankas". Kazkas rase, kad
programeris nusipirko buta, isirenge, vede, susilauke vaiko ar vaiku. Grizta
namo - butas apvogtas, zmona isprievartauta.

Paskaiciau. Beveik pamirsau.

Po kokio pusmecio teko gerti su keliais. Tai vienas ju prasitare - jam taip
ir ivyko. Truputi zinomas man. Jaunysteje sportaves, lyg ir kovos menus. Tai
vat jis sake, kad pagal mobilaus koordinates ziurejo kur jis randasi.

Aciu.