Tema: Re: kokius klausimus/testukus duoda darbdaviai bandant darbintisprogrammeriu?
Autorius: Dainius
Data: 2010-11-24 10:02:35
On 11/23/2010 07:37 PM, Jornada Del Muerto wrote:

>      Gal ir taip bet tai gal kartais net subjektyvus dalykas, priklausantis nuo tave priimancio zmogaus, galbut maniau kad jie abu pajegtu tiesiog ir ju tobulejimo progresas ne itin daug skirtusi, tada tiesiog ziuri kitus kriterijus.

> [...]

kaip jau minejau, technologiniai dalykai niekada neturetu buti lemiamas
veiksnys priimant sprendima, todel, kad juos salyginai lengva ismokti.
Zinoma truputi priklauso ir nuo darbo pobudzio, jei priimsi junior, ar
middle programuotoja, gal bus idomu pasiziureti, kaip jis daro klases
aprasa. Bet realiam darbui daugiau itakos turi, ar jis ateis blaivas i
susirinkimus ;)