Tema: Re: kokius klausimus/testukus duoda darbdaviai bandant darbintisprogrammeriu?
Autorius: Dainius
Data: 2010-11-23 14:36:04
irankiai keiciasi, viena diena dirbi su Sql Developer, kita diena gali
tekti su kazkuo kitu. Jei yra prbolemu pereiti nuo NetBean prie Eclipses
ar IntelliJ, tai nera gero programuotojo pozymis, kaip ir gerai yra
leisti naudoti tai, prie ko zmogus priprates, jei tik yra tokia galimybe.
Bet jei jau taip svarbus irankio zinojimas, tai apie darbo partiti su
juo galima issiaiskinti ir pries pasikvieciant zmogu pas save...
Mano nuomone svarbiau yra mastymas, nei konkretaus produkto zinojimas,
nes kaip juo naudotis kazkokiu irankiu gali ismokti pakankamai greitai,
o programuoti ir mastyti, deja taip greitai ismokti nesigauna.

Pokalbio metu pratiskai nei vienas nebus "naturalioje darbineje
aplinkoje", pats pokalbis jau padidintas stresas, todel tiketis, kad
atejes zmogus elgsis taip pat naturaliai, kaip elgtusi po poros menesiu
yra truputi kvaila.

p.s.
  Ctrl+Ins ir Shift+Del uztruks tikrai ilgiau, nei Ctrl+C ir Ctrl+V vien
todel, kad reiks reiks paspausti 4 klavisus vietoje 3..