Tema: Re: kokius klausimus/testukus duoda darbdaviai bandant darbintis programmeriu?
Autorius: Stilius
Data: 2010-11-22 15:37:34
"Dainius" <dainius@something.com> wrote in message
news:icdnif$6ha$1@trimpas.omnitel.net...
> On 11/19/2010 05:18 PM, jurgis wrote:

> parasyti eilutes apvertimo funkcija, skaiciu rikiavimo funkcija ar kokia
> panasia nesunkia uzduoti, specialiai paliekant neapibreztuma, kad
> pasiziureti, kaip stengsis isspresti.
> Programavimo kalba nesvarbu, gali naudoti bet kokias jam zinomas
> bibliotekas ir t.t. tik sprendimas turi buti parasytas ant popieriaus, be
> kompiuterio.

Rašyčiau lietuvių kalba. Gal stebėtojas nemoka tos kalbos, kurią aš moku.
;-)

Jurgiui: nereikia ieškoti stebuklingų receptų. Kokia košė pateko košė tokią
ir lipdyk iki reikiamos konsistencijos.
Mąstymui lavinti pvz.:
Parašyk žodinį algoritmą kaip 1.x 3.x 2.x 4.x 3.x 2.x 5.x.
1.1 sėdint
1.2.stovint.
1.3.gulint
2.1.kėdė
2.2.stalas
2.3.grindys
3.1.ant
3.2.po
3.3.šalia
3.4.tarp
3.5.už
3.6.nuo
3.7.per
4.1.paimti
4.2.pastumti
4.3.paliesti
4.4.paversti
5.1.stiklinę vandens
5.2.puodelį arbatos
5.3.rutuliuką
5.4.trintuką

p.s. pirmakursiai parašo per 2-10 min. Turintiems polinkį į savianalizę ir
fizinius mokslus valandos neužtenka. :-)