Tema: Re: kokius klausimus/testukus duoda darbdaviai bandant darbintisprogrammeriu?
Autorius: Dainius
Data: 2010-11-22 16:03:07
On 11/22/2010 01:56 PM, Jornada Del Muerto wrote:

> Indiskai cia:)) nezinau ar tiesa bet tokiu legendu girdet teke kad indai daznai jei juos samdo atsiuncia koda ant popieriaus surasyta:))

nezinau ant kiek indiskai, bet rasant ant popieriaus paprastai
susifokusuoja i tai kaip parasyti algoritma, o ne, kaip naudotis situo
redaktoriu, arba rasyti aklai ;), arba ar cia turetu buti didzioji raide
ar mazoji.

jei ant popieriaus bus parasyta:
List<integer> values...
man visai nesvarbu, kad turetu buti List<Integer>, ar kad pabaigoj nera
kabliataskio ar dar 100 kokiu smulkmenu, kurias IDE pataisys, arba parodys.
Bet vietoje to, kad gaisti 10 min smulkmenu grazinimui, geriau sugaisti
3 minutes parodant esme.
Aisku, jei duoti uzduoti atlikti is anksto tada galima kazka truputi
rimciau pagalvoti, nors net ir tokiu atveju nemanau, kad verta kurti
kazkokiu super uzduoties, kurios 80% bus elementaraus teksto ir tik pora
idomiu metodu.

Dar vienas patinkantis klausimas apie OOP
yra dvi klases:

class Point
class Circle
kaip jos tarpusavyje susijusios?