Tema: Re: kokius klausimus/testukus duoda darbdaviai bandant darbintis programmeriu?
Autorius: toots
Data: 2010-11-22 16:43:15
cia yra biski briedas kazkoks su klaviatura. Nu ir ka toks testas parodo ?
zmogus atejes ir taip yra stresinej situacijoj o ne savo iprastinej
aplinkoj, o cia jam vietoj to kad normalius toolsus duot pakisa zapadlo. Tai
jiems sekretores reikia kuri aklai ir greit spausdina ? Ar cia reikia
suprast kad su tokiom klavom visi dirba toj kontoroj ir nera centu normalias
nupirkt ?