Tema: Re: kokius klausimus/testukus duoda darbdaviai bandant darbintis programmeriu?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-21 17:46:57
    Kiek kur teke darbintis, tai daugiausia pokalbyje lemdavo pasitikejimas savimi, ipac kas liecia alga, jei zmogus mygcioja kai jo klausia ar jis tai sugebes tai daznai ir atitinkamai poto gauna, darbdaviai daug pozityviau ziuri i pasitikincius savimi, bent is mano patirties tokia nuomuone susidariau.

    O siaip, pamenu vienoje ne lietuvos ir ne lietuvoje esancioje imoneje, kada teko buti apmokymuose pas juos, teko paeidineti ir zmoniu atrankos kursa, na ir siaip ant bajerio dave ir man paciam paprasta testa pabandyt kad suprasti kaip jauciasi atrenkamieji, uzduotis buvo paprasta:

    Turint kompiuteri su vokiska nusitrynusia klaviatura, kur nera imanoma beveik iziureti is viso raidziu, duodama buvo Micrsoft Visual C++ ir prasoma parasyti paprasta programa kurioje reikedavo reversuoti string, ta prasme turint pvz: "ABC" pradinius parametrus gauti rezultata "CBA", buvo nepasakoma nieko daugiau, ne ar rasyti console app, ar rasyti MFC GUI ar ne gui app, ar paprasta Win32 GUI app, duodama tik ta vienintele salyga ir tada zmogus visa laika idemiai stebimas patyrusio programuotojo kaip jis tai daro.

1. Ant kiek jis gerai orientuojasi ant klaviaturos kur neimanoma iskaityti raidziu + keliu raidziu isdestymas ne toks, jei pradeda zabalioti reiskia neturi visai patirties...
2. Kadangi visas kodavimo procesas stebimas, patyrusiam programuotojui kuris tai stebi - lengva suprast jo darbo produktyvuma;
3. Rasant programa jei pradeda taisineti visokius kintaumuosius, parametrus ir t.t... po kelis kartus destyti prie kintauju +1 po to keisti i pvz +2 ir pan...

Bet cia buvo paprastas testas, kiek as ten su vietine hebra snekejau tai duodavo daug sudetingesniu uzduociu jiem, bet tokiu budu su labai paprasta uzduotimi tikrai eidavo daug suprast, 1 dalykas ka jis stvers to platforma, ims pvz gryna C++ ir rasys console ar kazkoki Win GUI, jau pasakydavo mastysena ir daug visko...