Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-18 14:36:27
sit kaip? Suplanuota  viskas is anksto?  7  astronautai zuvo  suplanuotai, besileisdami su nesaugiu Satlu? Pries planuota astronautu zuvima, amerikonai buvo jau pasirase su rusais sutarti, kad kol kurs naujas vezecias, ruskai pasizada visos zmonijos labui gabent astronautus i TKS.

Jeigu TKS skraidytu be zmoniu, vadinasi butu sustabdytos suplanuotos kosmoso programos. To neivyko. Astronautai nuvykdavo ir parvykdavo. Kieno deka? Ogi ruskiu :)

vistiek nematau kam ir už ką dėkoti... :)