Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-10 09:42:08
Rasei tu kitaip, issireiskimas "galejo sau tai leisti" siaip jau reiskia
kita, bet tu vartykis.

On 2019-03-09 20:05, Audrys wrote:
> "Amerikiečiai atsisakė Space Shuttle programos tik todėl, jog galėjo tai
> sau leisti"
>
> :D:D:D oh jaja. Amerikosai visada daro "just because we can" negalvodami
> apie pinigus.

Na, štai, vatke, pats patvirtinai ką aš ir rašiau. Jie galvojo apie
pinigus ir laikas buvo raukt nesaugią Space Shuttle programą. Jie
užsitikrino rusų bendradarbiavimą ir nutraukė. Ir finansiškai jiems taip
apsimokėjo tuo metu.

Susirask to laikmečio straipsnius ir įsitikinsi. Manęs linkų nebeprašyk,
nes vėl verksi, jog ten tau kažkur, neaišku kur, registruotis reikia :)