Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-18 14:05:40
It happens that Gintas formulated :
> jei likimas butu susiklostes, kad tamsta, sededamas TKS butum isgirdes, kad
> Satlas sudege bekildamas ir JAV susivynioja meskeres?  Prispaudes nosi prie
> iliuminatoriaus, butum maldas kalbejes, kad tik ruskiai atskristu ir parveztu
> tave i gimta Zeme :) Tad tie, kurie normaliai susivokia, yra dekingi
> ruskiams, kad tai butent ju deka kosmoso programos nesustojo, kol yra
> konstruojamos naujos vezecios.

dar karta bandau paaiškinti:
tavo aprašyta situacija yra išgalvota, nes niekas nesiunčia
astronautų-kosmonautų-taikonautų ir etc. į kosmosą iš anksto
nesuplanavę kaip ir su kuo jie grįš.
Todėl tavo aprašyta hipotetinė situacija yra negalima.
Jei ir susiklostytų taip, kad nebūtų kuom ir kaip jų gabent, tai
skraidytų ji aplink žemę be žmonių, tol kol neatsirastų būdų kaip į ją
vėl gabenti ir pargabenti žmonių arba kitas variantas - sudeginti ją
nachren viršutiniuose atmosferos sluoksniuose (bet šis variantas niekam
nepriimtinas, net ir rusams).
Taip, kad vistiek nematau kam ir už ką dėkoti... gal nebent kokiam
Ciolkovskiui už mintis, kurios ir prisidėjo prie to, kad atitrūkom nuo
Žemės į kosmosą...

> Aisku-nieks nenusaus tu, kurie nebus dekingi. Visada yra tokiu, kurie mano,
> kad kiti tiesiog privalo jiems padet ir dar padeje, zemai nusilenke, ranka
> pabuciuot.

Fu, net palengvėjo, nes bučiau ko gero pirmas eilėje, dėl to, kad toks
nedėkingas...
Dar yra ir kitų, manančių, kad Žemė plokščia, ir, kad jai tik keli
tūkstančiai metų...