Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-08 08:50:25
Gintas has brought this to us :
> O malonu ziuret tik i tai, ka daro Elonas Maskas? Tai, kad butent rusu deka
> istisais metais buvo vykdomas kosmonautu skraidinimas i TKS, nesiskaito gero
> darymas zmonijos labui? Nedziugino? O va , kai Maskas nukraidins-tada
> skaitosi? Dziugins?

Šiaip muskas pirmas raketas iš rusų pirko, kurie, savo ruožtu, kažkada
beje iš fon brauno "nepirko", galima sakyti atsikovojo raketų
variklius, poto gluško "patobulino" ir gavosi rd varikliai, kuriuos
amerikonai vis dar perka (kol kas) kai kurioms savo raketoms ir t.t.
o pasakėčios moralas toks, kad net ir sukūrus tikrai gerus dalykus (rd
varikliai, sojūz raketos) ir toliau tik "tobulinant", o ne bandant
ieškot kas tai pakeistų ateityje, būna taip kaip yra maždaug dabar :)
beje muskas ne tik išjudino kosmoso programas bet ir žemėje prikniso
gerų dalykų, t.y. jis šaunuolis, spardantis užsimiegojusiai
civilizacijai subinę. ;)