Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-18 10:23:51
Gerb. Bronco rasė:

"Bronco"  wrote in message news:q5oqv8$odk$1@trimpas.omnitel.net...

"Falcon šlovės spinduliuose aš šildytis nesugebu, nes prie tos sėkmės
neprisidėjau, bet džiaugtis tuo man niekas nesutrukdys. Malonu žiūrėt ką
daro Elonas Maskas visos žmonijos labui. O sėdėti suraukus subinę ir
karksėti, jog jis aferistas ir laukti jo nesėkmės, gali tik pavydžios ir
nieko nesugebančios menkystos."

I tai buvo as atsakiau, kad ruskiai irgi nemazai padare zmonijos labui, 8-ius metus veziodami skirtingu valstybiu kosmonautus i TKS, kai niekas kitas tuo metu tai padaryt nesugebejo ar nenorejo. Tad dekingi turime but ne tik Maskui uz manekeno (kol kas) nugabenima i TKS, bet ir ruskiams, kurie per 8 metus nugabeno ir pargabeno ne viena ir ne du kitu valstybiu kosmonautus is TKS. Be ruskiu pagalbos butu buve dideliu problemu su kosmonautais , tupinciais TKS ar norinciais ten pakliuti. Tokia mano nuomone.

tad apie ka diskusija su tamsta?