Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-13 11:21:47
na tai :
a) Muskas dar tik manekena atgabeno i TKS, tad dziaugiantis jo sekme, reiktu nepamirst pasidziaugt ir rusu sekme, kurie vis sugeba zmones nugabenti, ko kol kas siuo metu niekas nesugeba.

b) apie sutarciu galiojimo patikimuma-teiraukis per JAV prezidenta. Jis autoretetingai paaiskins, kad bet kuria sutarti galima panorejus nutraukti.

Tad tai , kad rusai nenutrauke sutarties (jei aplamai tokia buvo) dėl kosmonautu nugabenimo i TKS-tai cia ju geros valios zenklas, nes laisvai galejo padet skersa ir butu eile valstybiu ILGAI KUKAVUSIOS. Va tuo ir pasidziauk, kad rusai nekerstavo uz sankcijas, o padėjo savo įranga.