Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: Salas
Data: 2019-03-14 16:23:08
Tu debilas ar kas tau yra ?
Geros valios zenklas uz 400 mln USD ?. Net Xuilo nera toks tupas, kad
atsisakytu tokios sumos del pasimaivymo.

Galų gale V.Lukaševičius papasakojo apie milžinišką biudžeto skylę,
kurią „Roskosmos“ kažkokiu būdu turės lopyti. „Norėčiau atkreipti dėmesį
į dar šį tą įdomaus – viena vertus, tai yra gerai, nes mes gabenome
astronautus, po 400 mln. dolerių kasmet gaudavome praktiškai dykai. Po
90 mln. dolerių už vieną vietą užsienio astronautui. Ta suma – didesnė
nei raketos, kapsulės ir iškėlimo kaina kartu sudėjus. Tai reiškia, kad
kol turėjome bent vieną užsienietį astronautą kapsulėje, galėjome
skraidyti dykai. Mums tai buvo ne šiaip nemokami skrydžiai – tai buvo
narkotikas. Jis leido visiškai nieko nedaryti ir vis vien gauti pinigus.
O dabar narkotiko tiekimas baigsis ir būsime priversti kažko imtis. Arba
nukeliausime į istoriją su visais savo kosminiais pasiekimais, kaip
Portugalija su savo Magelano kelionėmis ir Amerikos atradimais, arba
turėsime kažko rimtai imtis.

Skaitykite daugiau:
https://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/kosmosas/rusijos-reakcija-i-dragon-kapsules-prisijungima-uz-tai-dujokaukes-rusiskos-651-1113378?copied