Tema: Re: Watch SpaceX's first Crew Dragon launch
Autorius: vatnykologas
Data: 2019-03-02 15:42:47
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:q5dqlk$3p1$1@trimpas.omnitel.net...
> Ka jis, vatinis, pateiks?  Puls aiskinti apie Kryma, kai tuo tarpu patys
> lietuviai nakti i Klaipeda  ginkluoti saudyti sliukino.

ne nu tai jei reikia galim uzbaigt su ta klaipeda, blogai padare, blogai.
gal pagaliau ramiai miegot galesi. o dar jei netycia tau sis musu nutarimas
kaip nors pades pereiti prie kokiu nors kitu argumentu negu klaipeda, tai
bus is viso gerai.

nes nu vat man dabar realiai pasidare idomu, ka gi tada musu gerb. gyntasas
visiems "trintu"... o tai dabar visais atvejais ta klaipeda kaisioji, turi
toki nenugalima ir svarbiausia nesudylanti ultra argumenta visoms buvusioms,
esamoms ir ateinancioms rashkos nuodemems atpirkti.

rashka elgiasi ne pagal savo pasirasytus istatymus neutraliuose vandenyse -
bet taigi ir klaaaipeda ginklu kazkas prijunge...

rashka surengia (ir net nesvarbu ar sufeikina rezus) referenduma kryme ne
pagal savo, ir ne pagal ukrainos konstitucija (nes tokio tipo referendumas
turi vykti visos salies mastu, balsuojant visoje ukrainoje) - bet taigi ir
klaaaipeda ginklu kazkas prijunge...

list goes on...

tad tavo moralas butu koks? kaip ir pripazisti, kad nusikaltimus padare, bet
kadangi pasaulio istorijoje visi yra padare kazkokiu nusikaltimu, tai reikia
viska toleruoti, negana to, siulai net neatsizvelgti i padarytu (ir nauju,
dar esanciu produkcijoje) nusikaltimu kieki? matyt kazka praleidau ir mes
kasmet prisijungiame po nauja klaipeda, ir todel logiska bei naturalu ja vis
issitraukti pries sviezius rashkos nusikaltimus?

o gal visgi ka gilesnio ar net pamokancio sugebesi pasakyt? nepraleisk
tokios geros progos apsigint.