Tema: Re: Kalbant apie sacharukus ir pan.
Autorius: Remigijus
Data: 2010-11-27 23:49:01
 > Beje, paskutiniais dešimtmečiais, mano nuomone, didžioji dauguma
 > lietuvių pasidarę patologiški vagys.
Na nera velnias toks juodas, koki ji piesia. Turiu 30 darbuotoju,
vidines turto apsaugos praktiskai nera, ir (praktiskai) jokiu problemu
nera jau 19 metu. Yra vienas, tikrai apsivoges, bet ne lietuvis...

Problemu esu turejes tik su "teisininkais" - padugnemis, bandziusiais
vienaip ar kitaip is manes pasipinigauti pasinaudojant esama teisine
sistema.

Remigijus