Tema: Re: Kalbant apie sacharukus ir pan.
Autorius: Raulis
Data: 2010-11-12 08:58:17
> Todėl kad skiriasi "prisidirbęs" termino vertinimas tavo ir ten sėdinčiųjų
> ir netgi tarp jų viduje. T.y. baudžiamas tas, kuris yra pagautas,
> prisipažino klydęs ir prisiėmė kaltę, ir nedėjo jokių aktyvių pastangų
> išsikapstyti, o laukė, kad nebus papjautas pagal principą, kuris
> ploniausiu balsu sucyps. Nes tas, kuris dėjo pastangas, jau turėjo
> padalyti tam tikrų pažadų, kad ten liktų. Jis jau sėdi kažkieno
> kišenė(-se).

Dėl šito tikriausiai esi teisus

> [...]
> kulka vamzdyje ir išeina, liepęs apsispręsti, nes du inkstai negalėjo
> patys apsispręsti už jų šeimininką. Nedyvai, kad pistoletas išauna, bet,
> nors ir kulka pataiko į kūną, bet ji tik nubruožia skruostą, o ne ištaško
> smilkinį, kaip privalėjusi.
>
> Galutinė būsena - kontūzytas idiotas, kuris nei sugebėjo pasielgti
> atsakingai, nei sugebėjo pripažinti savo vidinį supuvimą ir juo mėgautis
> iki paskutinio.
>
> Tas pats ir su tauta - ji padarys viską, kad tik nereikėtų apsispręsti. Ir
> dabar esminis klausimas, ne ką tas kontuzytas dvasios ligonis darys, o ką

O dėl šito - ne. Nei Tauta nei Seimas neturi vieningų smegenų, todėl abiems
nereikėtų pripaišinėti žmogiškųjų savybių. Aš pvz. nei pasitikiu, nei
nepasitikiu Seimu, nes žinau principus pagal kuriuos jie dirba ir galiu
prognozuoti jų sprendimus. Nors esu Tautos dalis, nesutinku, kad Tauta už
mane galvotų.