Tema: Re: Kalbant apie sacharukus ir pan.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-11-11 21:49:39
Per TV dabar tauskia besamones KT pirmininkas uz savo 24,000 menesine alga.
Variantai gali buti 2:
1. kai parlamentaras isrinktas partijos sarase. Tuomet apkalta rengia ne
seimas, o partija, vadovaudamasi savo istatais. Pasalintas is seimo partinis
uzleidzia vieta sekanciam pagal rinkimu sarasa.
2. jeigu nepartinis tai tuomet apkalta, bet jokiu partiju nariai joje
balsuoti negali. Dar siam variante riktu rinkeju deputato atsaukimas is
seimo.
Dabartini nesamone vadinu susidorojimu keliais neigaliotais balsais
panaikinti tukstanciu rinkeju sprendima. Seime pas mus dvaro intriganytai, o
ne politikai.