Tema: Re: Kalbant apie sacharukus ir pan.
Autorius: Remigijus
Data: 2010-11-12 23:29:55
Dlia osobo tupych povtariaiu:

Taip, KT ivertinimas yra dar ne viskas. Ir tai imperatyvine forma
isaiskino pats KT savo sprendime, bei eile buvusiu KT teiseju savo
pastarojo meto pasisakymuose. Taciau nemaza dalis prelegentu ir toliau
mala savo s..., atsiprasau, dainele.

Remigijus

P.S. Butent siuo poziuriu KT pirma karta pasisake ismintingai,
laikydamasis Konstitucijos, o ne teisistinio maivymosi. Sveikinimai!