Tema: Re: Kalbant apie sacharukus ir pan.
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-22 16:01:37
Bišopėli, jau daug kartų tau sakiau, kad laikau tavi nesusitupėjusiu
paaugliuku, su visom iš to plaukiančiom... Mano suopračiu tu
dar nepriaugai (ir jau galbūt niekad nebepriaugsi) iki tokio lygio,
kad tau vertėtų duot rinkimų teisę. Na bet negalima teises dalint
pagal kažkieno nuomones, taigis tau priklauso rinkimų teisė, kad ir
kaip tai negerai Lietuvai. Iš esmės tėra du pasirinkimai: arba demokratija
(su visomis savo nesamonėmis ir kvailystėmis) arba diktatūra (su savo
neišvengiama loterija - o ar nebus diktatorius niekšas/kvailys ?). Kaip
rodo paskutinių kelių šimtmečių istorija demokratija žymiai efektyvesnė
tiek materialinės bazės tiek asmeninio kiekvieno piliečio komforto kūrime.