Tema: Re: Kalbant apie sacharukus ir pan.
Autorius: amenox
Data: 2010-11-17 17:17:00
Man nereik uzuojautos, as dalyvavau rinkimuose ir kryziukus ne random
deliojau. Va kai didesnioji dalis nors truputi ijungs smegenis per rinkimus,
po kazkiek metu turesim rezultata. O kol visi vadovausis streotipinem frazem
"Visi gaidziai", "nera uz ka balsuot", "isvis neisiu", "va agurku stiklaini
papigiaj duos" ir t.t. tol ir turesim ka turim. Pradziai reik partiju kieki
isvis reiktu sumazint, bo dabar 2 lietuviai 3 partijos.