Tema: Re: Kurilai pajudejo
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2018-11-21 18:19:43
On 11/21/2018 5:56 PM, Gintas wrote:
> Na tai viskas gerai, belieka padaryt keleta isvadu is tamstos pateiktos info:
>
> 1. Kadangi SSSR krasta okupavo, tai tas krastas ir tebera okupuotas tol, kol nebus perduotas tam, is kurio SSSR ta krasta okupavo.
> 2. Tai, kad dabar Karaliaučiaus krašta valdo Lietuva, turime buti dekingi isskirtinai tuo metu buvusiai SSSR vadovybei (ar vadovui) , kuri (-is)  eme ir prijunge okupuota krasta butent prie LTSR, o veliau, Lietuvai atkuriant nepriklausomybe, nepriestaravo (SSSR teisiu peremeja), kad Lietuva ir toliau valdytu krasta, kuri SSSR kazkada okupavo.
> [...]

tu vis kazka issigalvoji  ir tempi pelėdą ant gaublio. Yra juridiniai
dokumentai ir jais reikia remtis.

1. 1928 Volietijos-Lietuvos sutartis del sienų. Kuria Vokietija
pripažino Klaipėdos kraštą Lietuvai.

2. 1939 Vokietijos ultimatumas Lietuvai Niurnbergo procese buvo
pripažintas neteisėtu.

3. 1990 Lenkijos ir Vokietijos sutartis dėl sienų, kuria Vokietija
atsisako bet kokių pretenzijų į iki 1945 turetas žemes (ne tik Lenkijos
atžvilgiu).

4. Jei SSSR nebūtų reokupavus Lietuvos 1945, Potsdamo konferencija
Klaipėdos kraštą būtų atidavus Lietuvai nes Klaipėdos kraštas jai
priklausė teisėtai.

Todel tavo dėkingumas okupantui - Rusijai yra man nesuprantamas ir
apgailėtinas.