Tema: Re: Kurilai pajudejo
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-20 22:21:05
pakaktu, jei savo praeiti prisimine, kiek ramiau reaguotumem i Krymo prijungima prie Rusijos, kurio  prijungima, skirtingai nuo Memelio, niekas nezuvo, buvo bent kazkiek zmoniu atsiklausta, o ir pats Krymas yra buves ilga laika Rusijos dalimi (irgi skirtingai nuo Memelio situacijos)
 Bet juk ne? Garsiai saukiam-rusai Kryma okupavo :) Kodel taip elgiames, patys kazkada Memeli aneksave?