Tema: Re: Kurilai pajudejo
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-18 23:55:03
Rekomenduodamas man apsispresti, pirmiausia apsispresk-kokiu pagrindu aplamai Klaipedos krastas yra Lietuvos sudetyje. Visi žinom, kad jis buvo prijungtas prie Lietuvos ginklu, poto grazintas Vokietijai, poto is jos atimtas rusu ir prijungtas prie Lietuvos.

Ka sako tamstos metodicke tuo klausimu?  Lietuva okupavo krasta ginklu ar Lietuvai ši krasta dovanojo ruskiai, ateme ji is dabartiniu musu draugu vokieciu?