Tema: Re: Kurilai pajudejo
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-21 13:52:10
Ka ir reikejo irodyt-gincijiesi su savimi. Tarsi sakai, kad Memeli rusai sau prisiskyre, o veliau teigi, kad Lietuva gavo savo teritorija.

Kas cia tave besijuokianti tada gali suprasti? Kieno Memelis buvo 1945m? Rusu, kurie ji sau prisiskyre tamstos teigimu, ar Lietuvos, kuri veliau atgavo kartu su nepriklausomybe, kai savo teritorija (irgi tamstos teigimu)