Tema: Re: Kurilai pajudejo
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-21 09:39:03
Taip, as sypsausi. Nes panasu, kad normaliai diskutuojant, zingsnis po zingsnio tenka susivokti, kad Klaipeda, tai ruskiu is dabartiniu Lietuvos draugu vokieciu atimtas krastas ir padovanotas Lietuvai.

Belieka aptarti moralini veida, valdant tai, kas kazkada jega buvo atimta is tavo draugo. Tavo brangu dvirati ateme man man padovanojo chuliganas (siu dienu konstekste), tad as tau jo negrazinsiu, nepaisant kad esi mano draugas (siu dienu kontekste)

Lietuva -tu didvyriu zeme