Tema: Re: Radau facebooke
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-10-22 18:12:48
Pas Hitleri buvo sudu hierarchija. Tos hierarchijos apacioje buvo lenkai,
kurie net normaliu sudu nebuvo laikomi.Lietuviai gi, neziurint i tai, kad
nejo tarnauti vokieciams, kaip Sruoga atsiminimuose raso, turejo maziau
sudinas "privelegijas".

"Kęstutis Girnius. Lenkų įstatymas, nacių Holokaustas"
delfi.lt/news/ringas/lit/kestutis-girnius-lenku-istatymas-naciu-
holokaustas.d?id=77143107
Pasak Himmlerio, buvo ketinama lenkus paversti į liaudį, kuri „gali
suskaičiuoti iki 500, parašyti savo vardą bei suprasti, kad vokiečių
įsakymų vykdymas yra šventa pareiga“. Lenkų maisto daviniai buvo patys
mažiausi visoje Europoje, nes „žemesnei rasei reikia mažiau maisto“.
Kitoje savo knygoje „Golden Harvest“ Grossas cituoja netoli Treblinkos
gyvenantį žemvaldį, kuris rašė, kad vietos ūkininkai siuntė savo žmonas
ir dukras pas ukrainiečius sargus, ir kad jie vos suvaldė savo pyktį, jei
„moteris neparnešdavo pakankamai žydams priklausiusių brangakmenių ir
kitų brangenybių, kuriuos įgydavo mainais už asmenines paslaugas“.