Tema: Re: Radau facebooke
Autorius: Audrys
Data: 2018-10-21 20:09:03
oho, koks "entegelento" istrydis :D:D:D
"išvokdavo", "Daug jų net buvo kitos rasės"  (nu kaip klumpe ir ne
fashistelis :D:D:D )
"atnešė azijietišką tyčiojimosi iš lavonų kultūrą" pavystyk tema lietuvisku
banditu (aka "partizanu") istoriju fone.
is vis, turi kazka pries azija? Kai kinijoj egzistavo valstybe - tai apie
klumpius net kaip apie bezdziones niekas nezinojo.

"RaR"  wrote in message news:pqiad8$gko$1@trimpas.omnitel.net...

Galima samprotauti valstybės nepriklausomybės ir kitomis plačiomis
kategorijomis, ir čia, aišku, buvo nedaug vilties kad vokiečiai gražins
prarastą nepriklausomybę, nors dalis lietuvių to ir tikėjosi.

Bet reikia suprasti realią tuo metu buvusią situaciją ir žmonių
nuotaikas. Juk iki bolševikų užėjimo Lietuva buvo Europos dalis, nemažai
žmonių buvo buvę Vokietijoje - ten mokėsi, buvo prekybiniai ryšiai, iš
ten atėjo nemažai technologijų, žinojo vokišką kultūrą. Ir staiga iš už
geležinės uždangos atėjo tas raudonasis gaivalas. Anot mano tėvų ir
anksčiau senelių pasakojimų - nusmurgę, alkani, dvokiantys, žiaurūs ir
t.t. Kai užėjo sovietai 1940 m, didelė jų armijos dalis neturėjo net
batų, daugelis nebuvo matę elementarių dalykų - veidrodžių, sviesto ir
pan. Kultūros jokios - visur viską apšikdavo tiesiogine to žodžio
prasme, išvokdavo, atiminėdavo, meluodavo kiekviename žingsnyje. Daug jų
net buvo kitos rasės, siauraakių iš vidurinės azijos su sava kultūra.
Tas gaivalas ne tik atėmė nepriklausomybę, jis keitė normalią visuomenę
į savo bolševikišką biezpriedielą, vadovauti ir mokytojauti pastatė
visokius beraščius visuomenės atmatas, o inteligentus ir gerbiamus
žmones pradėjo kišti į kalėjimus, vežti į Sibirą. Ne tik kad pradėjo
žudyti nieko nenusikaltusius žmones, bet netgi atnešė azijietišką
tyčiojimosi iš lavonų kultūrą. Todėl visiškai normalu, kad dauguma
žmonių butų ėję kad ir su pačiu velniu, idant išvytų tą azijietišką
bolševikinį gaivalą. Tuo labiau, kad alternatyva buvo ne kažkoks
velnias, o tas kultūringas, tvarkingas vokietis, kurį jie jau žinojo.