Tema: Re: Radau facebooke
Autorius: Idomumu Siurbele
Data: 2018-10-21 11:13:45
kai visa europa buvo patvarkyta hitleriaus, kovoti uz ji galejo tik
parsidave shudai, kuriems Lietuva buvo tik sudo gabalelis  treciame
reiche, o kovotojai su svastikos zenkleliais.
kai kurie ir dabar tebeloja, kaip butu prie fiulerio gerai gyvene.
tegu ta pasako zydams, butu idomi diskusija.

chepygauskas <ismeigiam@novichok.ru> ra?e