Tema: Re: Radau facebooke
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-10-22 17:57:20
> kaip keista, kad isvis buvo antihitlerine koalicija, juk tie palaike
> bolsevizma ir Stalina kaip ir.
> o gal paprastesne tiesa -  klumpisai kaip smulkus pinigeliai tarnavo
> tiems, kurie tuo momentu atrode stipresni. Taip ir dabar yra juk. Jei
> ateis Turku Cingizas su savo morale, tarnausi ir jam.
> Nes kieno jega ir galia, to ir tiesa ir taisykles zaidimu.

Nuo kaa tau zydai tapo klumpistanu? Lietuviu tarnauti burliokams norinciu
nebuvo.

"Ramūnas Bogdanas. Kolaborantas. Kolaborantas?"
delfi.lt/news/ringas/lit/ramunas-bogdanas-kolaborantas-kolaborantas.d?
id=79141869
Iškart po karo (Prancuzijoje) be teismo buvo nužudyta dešimtys tūkstančių,
o areštuoti ir teisti net 126 000. Iš jų apie 40 000 nuteisti kalėti,
6000 paskirta mirties bausmė

Kastytis Stalioraitis 2018-09-22 22:53
Įdomu būtų pasirausti Lietuvos žydų bendruomenės pirmininkės Fainos
Kukliansky (buvusios Kuklianskytės) paskutinių sovietmečio metų
biografijoje. Man ji įsiminė, kaip "Bananų baliaus" organizatorių Vilniuje
1988 m. rugsėjo 28 d. (greitai 30-tosios metinės) gynėja sovietinėje
prokuratūroje per TV. Tad kam jau kalbėti apie kolaboravimą, tai tik ne
jai.

"Istorijos vėtroms blaškant: okupacijų vaizdai ir emigracijos negandos
dr.R.Šomkaitės akimis"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/istorijos-vetroms-blaskant-okupaciju-
vaizdai-ir-emigracijos-negandos-drrsomkaites-akimis.d?id=49244208
Svarbiausias valdžios vietas užėmė žydai. Jų jaunimas tučtuojau įsirašė į
komjaunuolius. Ėmė garbinti Staliną, komunistų valdžią, kurti
komunistinius eilėraščius ir pan.
-Kas vyko pirmosiomis karo dienomis?
Prasidėjo žudynės. Komunistai ėmė žudyti jaunus gimnazistus. Jie visi
buvo žiauriai nukankinti.
-Ar sukilimo dienomis nebuvo priešingos reakcijos?
Mūsų klasėje buvo komjaunuolė Elena Nistelytė. Ją partizanai sušaudė. Kai
buvo duotas paskutinis žodis, ji pasakė: „Tegyvuoja tėvas Stalinas!“.

copys, 2011 10 13 03:18
Nutrinta ta melo plokstele apie lietuvius zydsaudzius, jei is viso buvo
nuteista SSSR, Vokietijos ir JAV teismuose 86 lietuviai, teismu trijose
salyse pripazinti kaltais zydu zudymu. Kodel P.Matiukas, suimtas zydu
NKVD darbuotoju, ju tardytas, ju susaudytas Pravieniskese, islipo is
duobes ir savanoriskai nuejo saudyti zydu, po karo teisiamas 1962 m.,
paklaustas, kodel saude zmones, atsake : ''As zmoniu nesaudziau, saudziau
zydus''. Gal jis buvo zydobolsevizmo auka ? Gal jam atleistina zydu
saudymas, po patirtu kanciu nuo zydobolseviku ? Stai Arad-Rudnicki ginamas
net nuo itarimu del lietuviu genocido Bakaloriskiu kaime, nes buvo pabeges
is geto, alkanas gyveno su kitais zydais Rudninku miske ir jam yra
atleistinas lietuviu zudymas, bent taip aiskina Donskis. Kodel dvigubi
standartai - vieni zydui, kiti lietuviui ?

„Aktyviai šaudė komunistus, o tie komunistai dažnai buvo žydai“, sakė E.
Zuroffas.
-
Zurofas - rasistas. Jis reikalauja is galvazudziu tarpo isskirti zydus.
Lietuviams reikia ne mojuoti kumsciais, o uzmirsti, kad lietuviai saude
zydus. Lietuviai saude galvazudzius. Tai lenkai saude zydus, nes ten
galvazudziai nesiautejo. Nors nezinau, gal ir ten rusu okupuotoje zonoje
ir siaute. Osvencimas rusu ar vokieciu okupuotoje zonoje buvo?

Kuosa 2016-09-11 11:15 IP: 5.20.108.42
Papasakosiu ir aš ką girdėjau iš savo senelių. Tai buvo dar prieš
vokiečių užpuolimą. Žydės kaime kalbėdamos, bent jau mano senelei, be
pykčio sakydavo "mes jūsų žarnas tvoromis karstysime". Netikėti savo
senele negaliu, nes ji buvo labai paprasta, pagarbi moteris. Amžiną jai
atilsį.

Gediminas Bukauskas 2018-09-24 11:35
Kaune žydų namai karo metu tušti nestovėjo. Atėję vaduotojai, be jokių
ceremonijų, išgrūdo tų namų gyventojus ir apgyvendino ten partinę
nomenklatūrą. Dažniausiai tai vėlgi buvo žydai, kurie vėliau išvažiavo į
Izraelį. Atstatant nuosavybę, žydiškų butų privatizuoti neleido, Izraelio
piliečiai pabandė atstatyti nuosavybės dokumentus, tačiau gerai papurčius
dokumentaciją, paaiškėja, kad jie taip pat nėra tikrieji savininkai.