Tema: Re: Radau facebooke
Autorius: chepygauskas
Data: 2018-10-21 15:32:52
O visa europa pries tai ruskis buvo patvarkes? Nes lietuva tai buvo,
todel partizano noras bendradarbiauti su vokiecio kareiviais pries ruski
butu visai logiskas iki to momento, kai pmate, kad vokieciu valdzia irgi
ne auksine. Dar nepamirskim, kad ir apie konc stovyklas nelabai zinojo,
kad pasipiktintu "omg koks siaubas!".