Tema: Re: Radau facebooke
Autorius: chepygauskas
Data: 2018-10-20 23:40:30
Ateina vieni isvaduotojai. Pasimato kad nu nx, ima pries juos kovoti, i
pagalba pasitelkia antruosius. Pasimato, kad antrieji irgi nu nx, ima ir
su jais kovoti, tada grizta pirmieji.Situacija gali buti "lietuva vs
raudonieji", "lietuva vs rudieji", visais atvejais vardan lietuvos teks
kovoti PRIES kazka-galbut net pries valdzia, kuri tave raudoniesiems
pardave.