Tema: Re: Nusautas Kauno teisejas J.Furmanavicius (atnaujinta)
Autorius: TcP
Data: 2009-10-06 15:40:38
gal nereiktu taip sureiksminti visko, visose strukturose yra visokiu zmoniu,
ne visi yra nebaudziami ir blogi, yra daug atveju kai ir tie patys teisejai
buna nubausti net nedideli kysi.

Kodel tevas nepanoro ir neprieme pagalbos is tu kurie jam ja siule?
pvz net pati vaiko teisiu apsaugos kontroliere norejo bent jau pasisneketi
isklausyti apie problema tiesiai, bet  kazkodel tevas kategoriskai
atsisake... neatrodo kad jam paciam gal reikejo kazkokios pagalbos, nes jo
veiksmai jau neatrode logiski ir sveiko proto.

tai koks jis tevas, jei turi problema, bet jos sprendima isivaizduoja tik
kaip lincho teisma, ir kad ji turetu daryt prokuratura, pazeidziant
proceduras, bet apie viska kita (pvz kitas instancijas, kurios galetu bent
jau vaikui pagelbeti) pamirsta ir net nepriima tos pagalbos? man tai atrodo
mazu maziausiai keistokai.